Google Display Network

Google Display Network iespējamas dažādas mērķēšanas iespējas, kas ietver – pēc mērķa lapām, satura vai auditorijas. Ir iespēja rādīt reklāmas ziņu portālos, kā arī atspoguļot reklāmu specifiskās vietnēs, piemēram, saitē, kas saistīta ar niršanas aprīkojumu u.taml.

Kā izskatās sadarbība ar mums:

  • mērķu definēšana, tirgus izpēte – visa pamats, lai uzsāktu sadarbību, saprotam jūsu nozari, specifiku un mērķus;
  • konkurentu izpēte – īpašs uzsvars tiek likts uz šo, lai saprotam, kas ir tie klienti, ko papildus būtu iespēja piesaistīt jums;
  • mājas lapas izpēte –  konstatējam nepilnības, kas var negatīvi ietekmēt reklāmas efektivitāti. Ieteikumi, kas būtu svarīgi uzlabot vai ieviest mājas lapā, vai jau reklāmas kampaņas laikā, balstoties uz iegūtajiem datiem;
  • uzstādam vai pieslēdzamies pie esošā Google Analytics – dati, dati un vēlreiz dati, kas palīdz saprast, kur esat, un ko darīt, lai nonākat turp, kur vēlaties būt;
  • izveidojam mērķus Google Analytics rīkā – iespējams saprast un analizēt reklāmu efektivitāti, kuri atslēgas vārdi nodrošina visvairāk pasūtījumu, ne vien pētot klikšķus, bet arī apmeklētāju vēlamo darbību mājas lapā;
  • svarīgu uzstādījumu iestatīšana – Facebook Pixel uzstādīšana, Google Tag Manager uzstādīšana, citi svarīgi iestatījumi;
  • savienojam Google Ads un Analytics –  kas palīdz iegūt plašāku informāciju par mājas lapas apmeklētājiem, kuri tajā nokļuvuši, uzklikšķinot uz Google reklāmas. Iegūto informāciju izmantojam analīzei, lai veicinātu reklāmas efektivitāti;
  • atlasām un sagrupējam reklāmas atslēgas vārdus – izpētām un izvēlamies stratēģiskos atslēgas vārdus, kas nodrošinās potenciālo klientu pieplūdumu jūsu mājaslapai;
  • auditorijas atlase – atkarībā no potenciālā klienta atrašanās vietas, vecuma, nedēļas dienas, mobilā tālruņa zīmola u.c. rādītājiem;
  • reklāmas vizuālais noformējums –  izveidojam reklāmas vizualizāciju, kas uzrunā un stimulē potenciālo klientu iegūt vairāk informācijas;
  • zemākā cena par klikšķi – izveidojam pareizu Google Ads konta struktūru, kas nodrošina iespēju saņemt zemāku cenu par klikšķi, lai samazinātu reklāmas izmaksas;
  • atkārtotais mārketings jeb remārketings – atsekojam potenciālajiem klientiem, kas jau ir skatījuši jūsu vai jūsu konkurentu produktus;
  • analīze un optimizācija –  pieņemam lēmumu par efektīvo reklāmas ziņojumu turpmāku izmantošanu un lielāka reklāmas budžeta novirzīšanu to izmantošanai vēl lielākā apjomā. Pēc kampaņu analīzes notiek to optimizācija ar mērķi palielināt reklāmas efektivitāti;
  • jaunu atslēgas vārdu meklēšana – lai varam piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu;
  • negatīvie atslēgas vārdi – izlēdzam atslēgas vārdus, kas nedarbojas, kas lieki tērē reklāmas budžetu;
  • komunikācija – regulāra komunikācija ar klientu. Informējam par svarīgākajām niansēm un atbildam uz jautājumiem. Tikšanās reizi nedēļā;
  • atskaite – reizi mēnesī

Sazinies ar mums

Aizpildi zemāk esošo formu, un mēs sazināsimies ar Jums!