Mārketinga stratēģija

Mārketinga stratēģija – virziens, kurā dodas kuģis, – kas ietver plaša spektra informāciju: ar cik jūdzēm stundā tas brauc, cik cilvēki uz borta, kas ir tā gala mērķis, kāds katram ir uzdevums uz klāja, kāda ir loģistika un apgāde, kāds būs plāns, ja radarā parādās cits kuģis utt. Tā pat arī ikvienam uzņēmumam ir jāatbild uz sekojošiem pamata jautājumiem, kas norādīti zemāk, lai attīstības temps, kurss un ātrums būtu zināms, pirmkārt, komandtiltiņam, otrkārt, ikvienam komandas biedram. Piedāvājam izstrādāt mārketinga stratēģijas ar modelētiem gada, pusgada vai ceturkšņa plāniem, padarīt skaidru klientu piesaistes un apaklpošanas plānu, lai komandas spēkus varētu virzīt pretī skaidri definētiem mērķiem.

Kā izskatās sadarbība ar mums:

  • plāna izstrāde, kā tiks sagatavota stratēģija – ir svarīgi izplānot savas darbības mārketingā līdz sīkākajām detaļām, lai būtu garantētas lielākas izredzes attīstīt veiksmīgu un efektīvu mārketinga stratēģiju.
  • izvirzīt konkrētus mērķus – mārketinga stratēģijas izstrāde nevar būt veiksmīga, ja nav izvirzīti konkrēti mērķi. Ir svarīgi rast atbildes uz jautājumiem: Ko jūs vēlies sasniegt savā uzņēmējdarbībā, un kā jūs variet izmantot savu mārketinga stratēģiju, lai to sasniegtu? Konkrētība palīdzēs virzīties uz priekšu un atraisīs enerģiju komandai;
  • izzināt mērķauditoriju –  mērķauditorijas iepazīšana un definēšana ir būtisks solis efektīvas mārketinga stratēģijas izveidē. Lai varētu ieinteresēt cilvēkus savā pakalpojumā vai produktā, ir jāzina, kā šos cilvēkus uzrunāt, lai viņi tiktu ieinteresēti.  Būtiski saprast un definēt potenciālo un esošo klientu ieradumus, intereses, vēlmes, demogrāfisko stāvokli, rīcību digitālajā vidē u.c. Jo precīzāks būs klienta portrets, jo efektīvāk būs iespēja to uzrunāt; 
  • konkurentu monitorings – mārketinga stratēģijas izstrāde nav iedomājama bez konkurentu identificēšanas un izpētes. Svarīgi identificēt kādi ir galvenie konkurenti (gan tiešie, gan netiešie), un izanalizēt viņu sasniegumus tirgū. Šādi būs vieglāk ieraudzīt no malas kopainu, kā arī visā kopbildē saprast sava produkta vai pakalpojuma plusus, mīnusus, unikalitāti, cenu utt.;
  • tradicionāls, digitāls mārketings vai kombinācija no abiem – šajā solī būtiski saprast, kur un kā var tikt līdz vajadzīgajai mērķauditorijai, ļoti bieži visefektīvāk ir darboties abos virzienos, pareizi kombinējot spēkus un budžetu; 
  • nozares tendences un nākotnes scenāriji– kur koncentrēt spēkus, cik daudz iegūldīt inovācijās, cik lielu akcentu likt uz esošo produktu uzlabošanu, kurp tirgus virzās, kādi ir riski un iespējas utt.; 
  • mārketinga plāns – paša mārketinga plāna un izmaksu izstrāde;
  • stratēģijas integrēšana uzņēmumā – ar plānu vien ir par maz, ja tas tiek ielikts plauktā un uz tāfeles ievilkts ķeksis – DONE. Plānu nepieciešams integrēt ikdienas darbā. 

Sazinies ar mums

Aizpildi zemāk esošo formu, un mēs sazināsimies ar Jums!