Digitālais mārketings

Digitālā mārketinga ēdienkarte

Izstrādājam un realizējam mārketinga kampaņas. Zemāk apskatāmas galvenās sastāvdaļas tieši digitālās vides mārketinga instrumentiem, kas ietver plašu Google un Meta lietojumu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus, kas vienmēr ir saistīti ar jaunu klientu piesaisti, apgrozījuma un peļņas palielināšanu. Piesakies uz bezmaksas konsultāciju, lai varam izstrādāt mārketinga stratēģiju tavam uzņēmumam.

Google AdWords Search

Googlē meklējam receptes, informāciju, konkurentus un pat ievadām uzņēmumu linkus, kurus varētu ievadīt uzreiz adrešu joslā. Google Search ir pārbaudīta vērtība, kas palīdz mūsu klientiem nokļūt tur, kur tos meklē, un piesaistīt jaunus klientus, uzsēsties uz konkurentu astes, stabili palielināt rezultātus.

Facebook / Instagram Ads

Facebook - žanra klasika, ko jaunā paaudze vēlas saukt jau par aizvēsturi, tomēr Facebook savu uzvaras gājienu turpina, un mārketingā tas ir ļoti uzticams ierocis. Tāpat arī Instagram. Izvēloties dažādus parametrus, precīzi iestatot kampaņas, iespējams parādīt reklāmu ļoti specifiskai auditorijai, kas padara šos META instrumentus par vērtīgiem.

YouTube Ads

Youtube - pasaules acis uz video saturu. Palīdz uzņēmumiem ģenerēt pirkumus miljoniem dolāru apmērā. Efektīvs, bet finansiāli prasīgs kanāls, kur jābūt pārdomātām visām niansēm, pirms kampaņas tiek palaistas.

Google Display Network

Ar Google Display Network reklāmu ir iespējams izcelt vizuāli nepieciešamo ziņojumu izvēlētajai auditorijai. Spēcīgs instruments, lai aizsniegtu potenciālos pircējus. Šo plaši izmanto, lai atsekotu mājas lapas apmeklētājiem. Noteikti esat pamanījuši, meklējot jaunu gludekli, dažādi gludekļu zīmoli un to bildes sekos jums pa pēdām vēl kādu laiku arī citos portālos.

Google Analytics

Viens no būtiskākajiem MUST HAVE instrumentiem ikvienam e-komercijas uzņēmumam vai kampaņu pārvaldītājam digitālajā vidē. Svarīgs datu instruments, kas palīdz ieraudzīt kampaņu efektivitāti, apmeklējumu, cenu par klikšķi, cenu par interesentu un reālu darījumu. Dati, kas palīdzēs pārdot vairāk.

Remarketing

Atkārtots mārketings jeb remarketings. Svarīgs instruments, lai šajā informācijas piesātinātajā laikmetā izceltu tieši jūsu piedāvājumu, un tas varētu "sekot" potenciālajam klientam pa pēdām digitālajā vidē. Šis ir izdevīgs reklāmas veids, reklāmas kampaņām, esot pamanāmām tikai produkta vai pakalpojuma ieinteresētajām auditorijām, kas ir apmeklējušas konkrēto web lapu vai meklējušas līdzīgus produktus.

Landing Pages

Ne visos gadījumos potenciālais klients ir jāved uz mājas lapu, citreiz var iztikt bez mājas lapas, piemēram, projektiem semināriem, meistarklasēm, apmācībām utt. Nolaišanās lapās var veidot tālākos soļus, ko jūs vēlaties, lai klients veic - pierakstās uz pasākumu, nopērk konkrētu produktu vai pakalpojumu, rezervē tikšanos ar jums utt.

Linked In

B2B pasaule, kur uzņēmums meklē uzņēmumu, protams, cilvēks ir visam tam pa vidu. Reklāmas un kampaņas šajā platformā ir dārgākas nekā, piemēram, Facebook un Instagram, tāpēc īpaši svarīga ir pareiza auditorijas atlase, kā arī skaidru mērķu definēšana.

E-pastu mārketings

E-pastu mārketings - ikdienas komunikācijai vai daļai no mārketinga stratēģijas. E-pasts joprojām ir sava veida digitālā identitāte, bez kuras interneta vidē reti kas iespējams. Tāpēc e-pastu mārketings joprojām ir būtisks komunikācijas kanāls, ko ikdienā izmanto daudz uzņēmumi, jo tas strādā.

Pārdošanas tuneļi

Pārdošanas tunelis ir sistēma, kas veido klienta ceļu no potenciāla klienta līdz noslēgtam darījumam. Šādas sistēmas izveide ietver stratēģiju un sasniedzamos mērķus, kas var būt klientu piesaiste, atpazīstamības veidošana, klientu atgriešana u.c.

Zvanu centrs

Lai arī arvien vairāk pārejam uz čatiem, tekstiem, rakstiskām atbildēm, tomēr zvans ir vērtība un neatņemama sastāvdaļa arī 21. gadsimtā. Aukstie zvani, atzvani ar siltajiem kontaktiem, konsultācijas un galu galā pārdošana. Būtisks instruments, kas nezaudē savu spožumu laikam ejot.

Mārketinga stratēģija

Mārketings ietver piedāvājuma radīšanu, kas ir vērtība pircēju, partneru un sabiedrības acīs. Mārketings nav tikai pārdošana, protams, ietverot arī to, bet gan visa uzņēmuma sistēma - kā produkts vai pakalpojums tiek radīts līdz brīdim, kad tas nonāk klienta īpašumā, savukārt, finanšu līdzekļi no klienta - uzņēmuma kontā. Šis ir putna lidojums un plāns visam procesam.

Sazinies ar mums

Aizpildi zemāk esošo formu, un mēs sazināsimies ar jums!