Google AdWords Search

Sasniedziet klientus, kad viņi pakalpojumus un produktus meklē Google meklēšanas rīkā, un maksājiet tikai par klikšķiem – reālu saskari ar potenciālo klientu. Dariet to gudri un piesaistiet mūs, jo cena par klikšķi un arī kopējais rezultāts jeb pirkumi var mainīties bieži, jo reklāmas reitings un tā eksponēšana Google ir atkarīga no reklāmas pozīcijas (Ad Rank), kvalitātes rādītājiem (Quality Score), dažādiem uzstādījumiem un pārdomātām kampaņām, kas ir jānostrādā, lai mehānisms darbotos labi, ātri un maksimāli lēti jūsu labā.  

Kā izskatās sadarbība ar mums:

  • mērķu definēšana, tirgus izpēte – visa pamats, lai uzsāktu sadarbību, saprotam jūsu nozari, specifiku un mērķus;
  • konkurentu izpēte – īpašs uzsvars tiek likts uz šo, lai saprotam, kas ir tie klienti, ko papildus būtu iespēja piesaistīt jums; 
  • mājas lapas izpēte –  konstatējam nepilnības, kas var negatīvi ietekmēt reklāmas efektivitāti. Ieteikumi, kas būtu svarīgi uzlabot vai ieviest mājas lapā, vai jau reklāmas kampaņas laikā, balstoties uz iegūtajiem datiem;
  • uzstādam vai pieslēdzamies pie esošā Google Analytics – dati, dati un vēlreiz dati, kas palīdz saprast, kur esat, un ko darīt, lai nonākat turp, kur vēlaties būt;
  • izveidojam mērķus Google Analytics rīkā – iespējams saprast un analizēt reklāmu efektivitāti, kuri atslēgas vārdi nodrošina visvairāk pasūtījumu, ne vien pētot klikšķus, bet arī apmeklētāju vēlamo darbību mājas lapā; 
  • svarīgu uzstādījumu iestatīšana – Facebook Pixel uzstādīšana, Google Tag Manager uzstādīšana, citi svarīgi iestatījumi;
  • savienojam Google Ads un Analytics –  kas palīdz iegūt plašāku informāciju par mājas lapas apmeklētājiem, kuri tajā nokļuvuši, uzklikšķinot uz Google reklāmas. Iegūto informāciju izmantojam analīzei, lai veicinātu reklāmas efektivitāti;
  • atlasām un sagrupējam reklāmas grupās atslēgas vārdus – izpētām un izvēlamies stratēģiskos atslēgas vārdus, kas nodrošinās potenciālo klientu pieplūdumu jūsu mājaslapai;
  • auditorijas atlase un tās grupēšana grupās – atkarībā no potenciālā klienta atrašanās vietas, vecuma, nedēļas dienas, mobilā tālruņa zīmola u.c. rādītājiem;
  • reklāmas ziņojums –  izveidojam reklāmas ziņojumus, kas uzrunā un stimulē potenciālo klientu iegūt vairāk informācijas un attiecīgi uzklikšķināt uz reklāmas ziņojuma;
  • zemākā cena par klikšķi – izveidojam pareizu Google Ads konta struktūru, kas nodrošina iespēju saņemt zemāku cenu par klikšķi, lai samazinātu reklāmas izmaksas; 
  • testēšana – pirms kampaņu palaišanas reklāmas tiek testētas (A/B tests);
  • papildinājumu pievienošana – kas ietver linkus, telefona numurus u.c.;
  • atkārtotais mārketings jeb remārketings – atsekojam potenciālajiem klientiem, kas jau ir skatījuši jūsu vai jūsu konkurentu produktus;
  • atslēgas vārdu, kampaņu, auditorijas, ierīču, atrašanās vietu analīze un optimizācija –  pieņemam lēmumu par efektīvo atslēgas vārdu, reklāmas ziņojumu turpmāku izmantošanu un lielāka reklāmas budžeta novirzīšanu to izmantošanai vēl lielākā apjomā. Pēc kampaņu analīzes notiek to optimizācija ar mērķi palielināt reklāmas efektivitāti;
  • jaunu atslēgas vārdu meklēšana – lai varam piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu;
  • negatīvie atslēgas vārdi – izslēdzam atslēgas vārdus, kas nedarbojas, kas lieki tērē reklāmas budžetu; 
  • komunikācija – regulāra komunikācija ar klientu. Informējam par svarīgākajām niansēm un atbildam uz jautājumiem. Saziņa reizi nedēļā;
  • atskaites – atskaites reizi mēnesī.
 
 

Svarīgākie termini, ko ir vērts zināt:

  • CTR (click through rate jeb reklāmas klikšķu biežums attiecībā pret impresiju skaitu) – cik interesanta šķiet reklāma potenciālajiem klientiem. CTR tiešā veidā ietekmē reklāmas kvalitātes rādītāju (Quality Score). Ja CTR ir zems, tad klients mēdz maksāt augstāku cenu par klikšķi. Jādara viss iespējamais, lai paaugstinātu CTR; 

  • reklāmas kvalitāte (Quality Score) – ļoti būtisks rādītājs, kas atspoguļo vai par reklāmu tiek pārmaksāts. Zema Quality Score gadījumā ir jāmeklē iemesli un jāpilnveido kampaņas, jāpārskata arī klienta mājas lapa, iespējams jāveic kādas izmaiņas;

  • klikšķu skaits – nosaka vai iegūstam nepieciešamo klikšķu skaitu, lai sasniegtu vajadzīgo pirkumu vai pieteikumu skaitu; 

  • vidējā cena par klikšķi – vai klients nepārmaksā par vienu potenciālā klienta klikšķi uz reklāmas;

  • reklāmas rādīšanas biežumu (Impression Share) – vai reklāma tiek rādīta pietiekami bieži;

  • reklāmas efektivitāte (Conversion Rate) – pirkumu un pieteikumu attiecība pret kopējo klikšķu skaitu.  Svarīgs rādījums, kas nosaka visus pārējos rādījumus. Ja Conversion Rate ir zems, tad tiek meklēti iemesli un steidzami tiek veiktas nepieciešamās izmaiņas; 

  • reklāmas izmaksas par vienu saņemtu pirkumu (CPA) vai ROAS (CPA – Cost per Acquisition, ROAS – Return on Ad Spend) – ir iespēja norādīt, ka viens pirkums nedrīkst pārsniegt x summu vai ROAS mērķis ir, piemēram, 700% – attiecīgi tam tiek iestatītas vai koriģētas kampaņas, lai sasniegtu izvirzītos mērķus; 

  • reklāmas pozīcija – vai reklāmas pozīcija atbilst klienta izvirzītajiem mērķiem. Kā piemērs – ja pozīcija ir pārāk augsta, un budžeta ietvaros klientam tas nav izdevīgi, reklāmu rādām zemāk, lai iegūtu labāku rezultātu.

  • reklāmas izmaksas jeb budžets – uzraugam un kontrolējam. Pārvirzām reklāmas budžeta izmantošanu atbilstoši klienta stratēģiskajiem atslēgvārdiem un produktu grupām tā, lai sasniegtu izvirzītos mērķus; 

  • izdarītie pirkumi – pats svarīgākais rādījums. Būtiski ir sasniegt noteikto konversiju apjomu, tāpēc visi pārējie rādītāji ir pakārtoti šim mērķim. svarīgi izskatīt arī pirkumu saņemšanas un nesaņemšanas iemeslus. Pirkumi var nenotikt, piemēram, pārāk zema CTR vai pārāk maza reklāmas rādīšanās biežuma dēļ. Tādā gadījumā jāveic korekcijas. 

Sazinies ar mums

Aizpildi zemāk esošo formu, un mēs sazināsimies ar Jums!