Zvanu centrs

Zvanu centrs ietver vairākus būtiskus elementus – tehniku (telefons, sakaru operators), programmatūru (klientu apkalpošanas sistēmu jeb CRM) un saturu (skripti, teksti). Mēs varam palīdzēt skriptu un sistēmas izveidē, kas ir galvenais, lai veiktu aukstos zvanus vai apstrādātu siltos zvanus (pieteikumi no platformām utt.). Pārdošanas sākas tajā brīdī, kad klients pasaka NĒ! Populārākie no tiem – nav naudas (nav tik daudz, citur ir lētāk), neticība produktam vai pakalpojumam (neredz vērtību, lai maksātu naudu), atliktais pirkums (ne tagad, neēsmu gatavs utt.), pie konkurentiem ir labāks piedāvājums (atkal neticība produktam, neredz vērtību vai vērtība nav līdz galam parādīta potenciālam klientam) u.c. Ar visiem šiem iebildumiem var strādāt, un aizvest klientu līdz rezultātam – pirkumam. Protams, katram biznesam ir savs pārdošanas cikls, taču tas nemaina pamata pīlārus, skripta un sistēmas nepieciešamību ikvienam, kas vēlas piesaistīt jaunus klientus.

Kā izskatās sadarbība ar mums:

  • klienta ceļs līdz pirkumam – sistēmas audits un izstrāde – svarīgi saprast kāds ir klienta ceļš, un kā klients var nonākt pie gala pirkuma par produktu vai pakalpojumu. Tiek analizēta esošā sistēma vai uzbūvēta jauna sistēma;
  • pārdošanas skripts – tiek izveidots pārdošanas skripts un tālākie soļi, attiecīgi vai tie ir aukstie vai siltie zvani vai kombinēti;
  • iebildumu apstrādāšanas shēma – tiek izstrādāta shēma kādā tiek apstrādāti iebildumi;
  • testa zvani – radītais skripts un iebildumu apstrādāšanas shēma tiek liktas praksē;
  • apmācības – tiek noteikts laiks, kas tiek pavadīts kopā ar mentoru, lai sistēma iestrādātos;
  • zvanu nodrošināšanas serviss – varam nodrošināt zvanu servisu noteiktās dienās, noteiktā laikā vai apjomā;
  • rezultātu izvērtēšana – atkarībā no pārdošanas cikla tiek izvērtēti rezultāti;

Sazinies ar mums

Aizpildi zemāk esošo formu, un mēs sazināsimies ar Jums!